Tag (leapsa)
Tag

Tag (leapsa)

Aceasta este o misiune distractivă, în care jucătorii sunt pe cont propriu. Când jocul începe, câţiva participanţi sunt selectaţi în mod aleator, de către computer, pentru a fi leapşa. Cu cât este mai mare numărul de jucători, cu atât va fi mai mare şi numărul de lepşe. Aceştia vor auzi un sunet ca cel pe care il aud atunci când sunt împuşcaţi şi vor fi dezactivaţi pentru 4 secunde. Când vor fi reactivaţi, luminile de pe costume li se vor aprinde intermitent pentru a-i diferenţia de ceilalţi jucători, ai căror lumini vor fi mai slabe. Scopul lor este de a da mai departe altui jucător, acesta din urmă devenind leapşa. Pentru a face asta, trebuie să lanseze o rachetă asupra jucătorului. Pot fi atinşi doar jucătorii care nu sunt leapşa în momentul respectiv. Scopul celorlalţi jucători este de a acumula puncte prin împuşcarea lepşelor li de a evita să devină ei înşişi leapşa. Când un jucător devine leapşa, este dezactivat pentru 4 secunde. Cel ce l-a atins revine la modul normal.
Cât timp este leapşa, un jucător nu poate trage focuri obişnuite, ci doar rachete.
Cât timp este leapşa, un jucător nu poate fi dezactivat. Acesta pierde puncte de fiecare dată când este împuşcat.
Dacă un jucător rămâne leapşa pentru prea mult timp, computerul va desemna, în mod aleator, un alt jucător pentru a deveni leapşa. Jucătorul care scapă de leapşă în acest mod este penalizat cu un număr substanţial de puncte.
Distrugerea ţintelor oferă jucătorului abilitatea de foc rapid. Leapşa nu poate trage asupra ţintelor. Obţinerea abilităţii de foc rapid devinde din ce în ce mai dificilă după fiecare reuşită.
Nu este permis ca un jucător care a fost atins să dea mai departe jucătorului care l-a atins.
Durata misiunii: 8 minute.
Niveluri de îndemânare: Toţi jucătorii sunt la acelaşi nivel.
Punctaj:

Acţiune Puncte
Împuşcarea lepşei:30
Primirea lepşei:-100
A fi împuşcat cât eşti leapşa:-10
Penalizarea pentru desemnarea lepşeide către computer:-1500

Rezervă un loc în arenă acum!