1.joc standard LF
lasernew2

1.joc standard LF

Există 3 variante ale jocului standard, iar nivelul de îndemânare al unui jucător se bazează pe scorurile medii obținute plus numărul de jocuri standard jucate.
INDIVIDUAL: Jucătorii participă pe cont propriu și împușcă orice alt jucător care le iese în cale. Participanţii dispun de un număr nelimitat de focuri şi vieţi, aşadar niciun jucător nu poate fi eliminat înainte de incheierea misiunii.

ECHIPE MULTIPLE: Jucătorii sunt distribuiţi în 4 echipe. Culorile disponibile pentru fiecare echipă sunt Roşu, Verde, Albastru şi Galben. Jucătorii trebuie să ii împuşte doar pe cei ce poartă culorile echipelor adverse. În cazul în care un jucător îşi împuşcă un coechipier,va fi penalizat.

PARTENERI: Aceasta este o misiune Laserforce standard, similară cu cea pe echipe, însă care permite formarea a până la şase echipe. Culorile suplimentare sunt turcoaz şi violet. De obicei, o echipă este formată din doi jucători, însă acest lucru nu este obligatoriu.

Regulile misiunii standard:

Participanţii dispun de un număr nelimitat de focuri şi vieţi, aşadar niciun jucător nu poate fi eliminat înainte de incheierea misiunii.
După ce a fost împuşcat, jucătorul este dezactivat pentru şase secunde. În acest timp, arma sa este inactivă, însă jucătorul respectiv poate fi împuşcat, aşadar este necesară căutarea unei ascunzători. După scurgerea celor şase secunde, jucătorul este reactivat şi poate intra din nou în acţiune.
E posibil ca un jucător de nivel ridicat să trebuiască să împuşte unul de nivel scăzut de până la patru ori pentru ca acesta din urmă să fie dezactivat. Jucătorii de nivel ridicat sunt mai vulnerabili la a fi împuşcaţi cât sunt dezactivaţi.
Penalizarea pentru împuşcarea unui coechipier constă în pierderea de puncte şi dezeactivarea jucătorului. Cel împuşcat nu este afectat în niciun fel.
După dezactivarea unui adversar, un jucător nu îl mai poate împuşca pe acesta, decât în următoarele cazuri: cel împuşcat se reactivează; jucătorul împuşcă pe altcineva; sau jucătorul activează opţiunea specială „Resetare”.
Sunt acordate puncte bonus pentru distrugerea ţintelor din teren. Acest lucru se realizează prin tragerea a trei focuri consecutive asupra ei, fără a rata şi fără ca jucătorul respectiv să fie împuşcat. Toate ţintele din teren sunt considerate neutre şi pot fi distruse de toţi jucătorii. Excepţie făc misiunile la care iau parte două echipe, caz în care jucătorii trebuie să distrugă ţintele de culoarea echipei adverse.
Navigatorul/Gardianul este considerat neutru şi poate fi împuşcat pentru a obţine puncte bonus, însă acesta va trage, la rândul său. Asupra Navigatorului/Gardianului nu pot fi lansate rachete.
Când un jucător împuşcă Navigatorul/Gardianul, acesta din urmă poate deveni supusul jucătorului respectiv. Acest efect este unul aleator, atât ca frecvenţă, cât şi ca durată. Atâta timp cât Navigatorul/Gardianul este supusul unui jucător, nu îşi va împuşca stăpânul sau echipa acestuia iar punctele şi punctele speciale pe care le acumulează îi sunt transferate stăpânului. Fiecare jucător poate controla fiecare Navigator/Gardian o singură dată pe parcursul unei misiuni.
Un jucător acumulează puncte speciale prin împuşcarea adversarilor sau a ţintelor din teren. Aceste puncte speciale sunt necesare pentru activarea unor puteri speciale avansate ce sunt disponibile în timpul misiunii. Vezi lista puterilor speciale pentru detalii.
Puterile speciale devin disponibile pe măsură ce nivelul de îndemânare al unui jucător creşte. Un jucător nu îşi poate schimba nivelul de îndemânare în timpul unei misiuni.
De fiecare dată când este utilizată o putere specială, cerinţele pentru dobândirea ei cresc, făcând-o mai dificil de obţinut sau scump de utilizat data următoare. “Racheta” şi “Bomba nucleară” sunt puteri speciale ce afectează doar jucătorii care au un nivel de îndemânare suficient de ridicat încât să poată deţine aceeaşi putere specială.

Durata misiunii: 10 minute

Niveluri de îndemânare: Sunt implementate cele 7 niveluri de îndemânare standard. Vezi lista puterilor speciale.

Punctaj:

Împuşcarea unui adversar = 100 puncte X diferenţa de nivel, Puncte speciale=1
Împuşcarea unui coechipier = -50 puncte
Împuşcarea robotului = 50 puncte
Lansarea unei rachete asupra unui adversar 500 puncte + 100 x diferenţa de nivel, puncte speciale=2
Lansarea unei rachete asupra unui coechipier = -250
Distrugerea unei ţinte din teren 801 (2 echipe) 651 (individual sau pe echipe), Puncte speciale=5
Detonarea unei bombe nucleare 500 puncte
Supunerea Navigatorului/Gardianului 500 puncte

Rezervă un loc în arenă acum!