Până la 4 echipe pot concura pentru a da lovitura finală echipelor adverse.
Jocul începe cu câte un membru din fiecare echipă în teren. Ceilalţi jucători aşteaptă în zona de recepţie.
Vieţi:
Fiecare jucător începe cu un număr limitat de vieţi. Pot fi câştigate vieţi suplimentare prin distrugerea ţintelor şi prin Lovitură puternică sau Aruncarea adversarului, însă nu sunt permise atacurile dintre jucători în poarta staţiei spaţiale, în depozitul de arme sau la recepţie.
Level | Initial Lives | Additional Lives available | ||
Allocated | Destroying Targets | Body Slam (Missile) Opponents | Smack (Zap) Opponents | |
1 – Recruit | 16 | 2 | 1 | 0.25 |
2 – Gunner | 16 | 2 | 1 | 0.25 |
3 – Trooper | 14 | 2 | 1 | 0.25 |
4 – Captain | 14 | 1 | 1 | 0.25 |
5 – Starlord | 12 | 1 | 1 | 0.25 |
6 – Lasermaster | 12 | 1 | 1 | 0.25 |
Un jucător pierde vieţi de fiecare dată când este Lovit (1 viaţă), Aruncat (2 vieţi) sau când toată echipa este Aruncată (câte 3 vieţi fiecare).
O echipă este eliminată din joc în momentul în care unul din membrii acesteia rămâne fără vieţi.
Ţintă Aruncarea adversarului Aruncarea echipei Lovire
651 500 500 100
Disponibilitatea Aruncării adversarului (rachetă) şi a echipei (bombă nucleară) depinde de performanţa jucătorilor.
Durata misiunii: 15 minute sau mai puţin, dacă una dintre echipe le elimină pe celelalte.
Schimburile din echipe trebuie să se încheie în maxim 20 de secunde din momentul în care un jucător trece prin poartă. În caz contrar, cel care se întoarce pierde o viaţă. Jucătorii trebuie să îşi dea jos şi să îşi prindă armele de costum când trec prin depozitul de arme.