Această misiune este un test al abilităţilor de camuflare şi subterfugiu ale jucătorilor. Trebuie să fii capabil de a te furişa fără a fi văzut sau auzit de către adversari.
Jucătorii sunt, la un moment dat, într-unul din cele două moduri de acţiune: Împuşcare sau Lansare de rachete. Când un jucător este în modul Împuşcare, el poate trage focuri obişnuite şi poate lansa rachete. LED-urile de pe costumul acestuia luminează slab iar jucătorul poate fi ţintit de adversari.
Când un jucător este în modul Lansare de rachete, el poate doar să lanseze rachete, nu şi să tragă focuri obişnuite. În acest mod, însă, ţinta este fixată mai rapid decât atunci când un jucător din modul Împuşcare doreşte să lanseze o rachetă. LED-urile îi sunt stinse iar ceilalţi jucători nu îl pot ţinti decât cu lansatorul de rachete, nu şi cu arma obişnuită.
După începerea misiunii, jucătorii pot schimba modul de acţiune oricând doresc, prin apăsarea butonului corespunzător timp de 2 secunde. Acest lucru poate fi făcut indiferent dacă jucătorul este activat sau dezactivat.
Când un jucător este ţintit cu lansatorul de rachete, LED-urile sale se aprind la intensitate maximă, apoi reven, progresiv, la starea lor obişnuită.
Când un jucător trage asupra unei ţinte, LED-urile sale se aprind la intensitate maximă.
O singură rachetă este suficientă pentru a dezactiva un jucător.
Un jucător dezactivat prin împuşcare rămâne dezactivat mai puţin timp decât unul dezactivat prin lansarea unei rachete.
Jucătorii de nivel de îndemânare 1-3 revin automat la modul Împuşcare când sunt dezactivaţi. Jucătorii de nivel 4-6 râmân la modul selectat.
Navigatorul/Gardianul va fi activat în mod aleator pe parcursul misiunii. Dacă un jucător reuşeşte să îl împuşte cât este activat, Navigatorul/Gardianul îl va ajuta pe acesta, intensificând temporar luminile de pe costumele tuturor adversarilor.
Durata misiunii: 10 minute.
Niveluri de îndemânare: Durata de timp pentru care LED-urile unui jucător rămân aprinse în urma ţintirii acestuia cu lansatorul de rachete depinde de nivelul său de îndemânare.
Punctaj:
Acţiune | Puncte |
Împuşcarea adversarului | 100 + 5 x diferenţa de nivel |
Împuşcarea coechipierului | -50 |
Lansarea unei rachete asupra adversarului | 500 + 20 x diferenţa de nivel |
Lansarea unei rachete asupra coechipierului | -250 |
Distrugerea ţintei | 801 |