Manic
man_head_spinning_md_wht

Manic

Pentru acest joc, este nevoie de minim 12 persoane, care pot împuşca şi pot lansa rachete asupra tuturor celorlalţi jucători

Participanţii dispun de un număr nelimitat de focuri şi vieţi, aşadar niciun jucător nu poate fi eliminat înainte de incheierea misiunii.
După ce a fost împuşcat, jucătorul este dezactivat pentru 2 secunde. În acest timp, arma sa este inactivă, însă jucătorul respectiv poate fi împuşcat, aşadar este necesară căutarea unei ascunzători. După scurgerea celor şase secunde, jucătorul este reactivat şi poate intra din nou în acţiune.
E posibil ca un jucător de nivel ridicat să trebuiască să împuşte unul de nivel scăzut de până la 4 ori pentru ca acesta din urmă să fie dezactivat. Jucătorii de nivel ridicat sunt mai vulnerabili la a fi împuşcaţi cât sunt dezactivaţi. După dezactivarea unui adversar, un jucător nu îl mai poate împuşca pe acesta, decât dacă cel împuşcat se reactivează sau dacă jucătorul împuşcă pe altcineva;
Sunt acordate puncte bonus pentru distrugerea ţintelor. Acest lucru se realizează prin tragerea a trei focuri consecutive asupra ei.
Navigatorul/Gardianul este considerat neutru şi poate fi împuşcat pentru a obţine puncte bonus, însă acesta va trage, la rândul său. Asupra Navigatorului/Gardianului nu pot fi lansate rachete.
Când un jucător împuşcă Navigatorul/Gardianul, acesta din urmă poate deveni supusul jucătorului respectiv. Acest efect este unul aleator, atât ca frecvenţă, cât şi ca durată. Atâta timp cât Navigatorul/Gardianul este supusul unui jucător, nu îşi va împuşca stăpânul iar punctele sau punctele speciale pe care le acumulează îi sunt transferate stăpânului. Fiecare jucător poate controla fiecare Navigator/Gardian o singură dată pe parcursul unei misiuni.
Misiunile Manic nu fac parte din categoria jocurilor standard, prin urmare nu se iau în considerare la calcularea scorului mediu al unui individ şi nu au niciun efect asupra nivelului său de îndemânare.
Împuşcarea adversarilor şi distrugerea ţintelor duc la acumularea de puncte speciale (vezi mai jos). Pentru detonarea unei bombe nucleare, sunt necesare 20 de puncte speciale.

Împuşcarea unui adversar = 100 Puncte + 1 Punct special
Împuşcarea robotului = 50 Puncte
Lansarea unei rachete asupra unui adversar = 500 Puncte + 2 Puncte speciale
Distrugerea unei ţinte = 651 Puncte + 5 Puncte speciale
Detonarea unei bombe nucleare = 500 Puncte
Supunerea Navigatorului/Gardianului = 500 Puncte
Durata misiunii: 10 minute
Niveluri de îndemânare: Sunt implementate nivelurile de îndemânare standard, având în vedere handicapurile şi punctajele.

Puteri speciale Manic: Orice jucător poate ajunge să deţină orice putere specială, prin acumularea de puncte speciale pe parcursul jocului.
Putere Puncte speciale Descriere
Foc rapid:Jucătorul poate împuşca la foc rapid oricând.
Invulnerabilitate
Se activeaza la acumularea a 5 puncte speciale. Ex.Dacă împuşti 5 adversari consecutiv, fără a fi împuşcat, devii invulnerabil pentru 10 secunde. În acest timp, nu poţi fi dezactivat, dar adversarii câştigă puncte împuşcându-te.
Rachete
Se activeaza la acumularea a 6 puncte speciale.Lansarea de Rachete duce la acumularea multor puncte. Ţinteşte un jucător până când auzi al 3-lea sunet ascuţit, apoi lansează o rachetă.
Bombă nucleară
se activeaza la acumularea a 20 de puncte speciale. Bombele nucleare dezactivează toţi jucătorii din teren, indiferent unde se află aceştia. Ţine apasat butonul corespunzător timp de 2 secunde pentru a lansa o bombă nucleară şi râmâi activat pentru încă 3 secunde pentru ca bomba să fie detonată.

Rezervă un loc în arenă acum!