Dead Aim
01

Dead Aim

 

Lunetist fiind, trebuie să calculezi cu atenţie fiecare foc tras, ca şi cum ar fi ultimul. Pentru că ar putea fi!
Fiecare jucător începe misiunea cu un număr limitat de cartuşe. Dacă tragi şi ratezi, pierzi un cartuş. Dacă, însă, împuşti un adversar, primeşti cartuşe bonus. Aşadar, pentru a te descurca, trebuie să fii foarte precis.
Dacă rămâi fără cartuşe, nu mai poţi trage timp de până la 15 secunde (în funcţie de nivelul tău). După ce trece acest timp, arma îţi este realimentată automat cu câteva cartuşe, pentru a putea intra din nou în acţiune.
Poţi distruge ţintele o singură dată în cadrul unei misiuni, pentru a obţine puncte bonus şi cartuşe bonus. Atenţie! Spre deosebire de alte misiuni, ar putea fi nevoie de mai mult de 3 focuri pentru a distruge o ţintă. Numărul de focuri necesare depinde de nivelul tău.
Dacă ai 4 sau mai multe cartuşe, poţi lansa rachete. O lansare reuşită îţi aduce puncte şi cartuşe bonus, însă o lansare eşuată te costă cartuşe. Jucătorii nu sunt atenţionaţi sonor atunci când adversarii îi ţintesc pentru a lansa o rachetă.
Dacă ai 2 sau mai multe cartuşe, poţi activa opţiunea “Recuperare” după ce ai fost împuşcat. Această opţiune costă 2 cartuşe.
Există 3 variante ale acestei misiuni: individuală, pentru echipe şi pentru parteneri. În varianta individuală şi cea pentru parteneri, toate ţintele sunt neutre. În varianta pentru echipe, ţintele pot fi “prietenoase”, inamice sau neutre, în funcţie de culoarea lor.
Jucătorii de nivel scăzut nu pot ţinti asupra unei ţinte, decât dacă au suficiente cartuşe pentru a o distruge.
Jucătorii de nivelul 6 şi 7 nu încep misiunea cu suficiente cartuşe pentru a distruge o ţintă.
Un singur foc sau o singură rachetă dezactivează orice oponent, indiferent de nivelul de îndemânare.
Durata misiunii: 10 minute
Niveluri de îndemânare: Nivelul standard de îndemânare al unui jucător determină numărul de cartuşe cu care acesta începe misiunea, numărul maxim de cartuşe, numărul de cartuşe pe care le primeşte când împuşcă sau lansează o rachetă asupra unui adversar, precum şi numărul de focuri necesare pentru a distruge o ţintă.

Level Initial Shots Max Shots Bonus Shots/Zap Opponent Bonus Shots/Missile Opponent
1 Recruit 15 30 1.0 -
2 Gunner 13 26 0.9 -
3 Trooper 11 22 0.8 -
4 Captain 9 18 .07 3
5 Starlord 7 14 0.6 3
6 Lasermaster 5 12 0.5 3

Scoring:

Event Score
Zap opponent 100+5xlevel diff.
zap own team member -50
Missile opponent 500+5xlevel diff.
Missile own team member 1-250
Destroy in-field target 1001(enemy) or
801(neutral)

Rezervă un loc în arenă acum!