Fugitive
MV5BMTM5MjEyOTg0OF5BMl5BanBnXkFtZTYwMjEzMjE5._V1_SY317_CR4,0,214,317_

Fugitive

Acuzaţi pe nedrept de crimă, unul sau doi Evadaţi se luptă să scape, urmăriţi fiind de un grup numeros de ofiţeri federali ce doresc să îi recaptureze.
Fiecare Ofiţer dispune de un număr limitat de vieţi. Evadatul/Evadaţii au la dispoziţie mult mai multe vieţi decât Ofiţerii, dar sunt în minoritate numerică. Când un Ofiţer sau un Evadat este împuşcat, îşi pierde o viaţă iar când rămâne fără vieţi, este eliminat. Scopul Ofiţerilor este de a elimina Evadaţii, pe când cel al Evadaţilor este de a evita să fie capturaţi şi de a elimina Ofiţerii.
Distrugerea ţintelor aflate în teren duce la câştigarea de vieţi bonus. Este recomandat ca acest lucru să fie realizat la începutul jocului, pentru a evita eliminarea.
În general, este ales pe post de Evadat un jucător mai experimentat. Toţi ceilalţi devin Ofiţeri. Evadatul întră pe teren înainte de începerea misiunii, pentru a ocupa un loc strategic. Ofiţerii aşteaptă în depozitul de arme până când se dă startul.
Jucătorii trebuie să îşi caute, în mod activ, adversarii. Dacă un jucător nu face acest lucru, costumul său îl avertizează (“Warning, time low”). Dacă nu găseşte un adversar în aproximativ 12 secunde, costumul îl avertizează din nou (“Warning, time critical”). Dacă mai trec 12 secunde fără ca jucătorul să fi găsit un adversar, acesta este fi dezactivat şi îşi pierde o viaţă.
Numărul de vieţi cu care un jucător începe misiunea este determinat printr-un algoritm complex, care ia în calcul nivelul de îndemânare al tuturor Evadaţilor şi Ofiţerilor.
Evadaţii au la dispoziţie o singură putere specială, Revenire, pentru activarea căreia sunt necesare 10 puncte speciale.
ESTE INTERZISĂ CATEGORIC FUGĂRIREA/URMĂRIREA EVADAŢILOR.
Jucătorii de nivel 3 sau mai mult îşi pot împuşca proprii coechipieri. Aceasta este o decizie proastă, care duce la dezactivare şi pierderea unei vieţi.
Spre sfârşitul misiunii, ar putea fi posbilă împuşcarea în mod repetat a adversarilor, fără ca aceştia să mai fie reactivaţi.
Jucătorii sunt avertizaţi sonor când au mai puţin de 10, respectiv 5 vieţi.
Toate ţintele de pe teren sunt considerate neutre.
Toţi jucătorii pot fi dezactivaţi de un singur foc.
Navigatorul/Gardianul nu este activ.
Durata misiunii: 10 minute.
Niveluri de îndemânare: Numărul de vieţi cu care un jucător intră în misiune depinde de nivelul său de îndemânare.

Punctaj:

Acţiune Puncte Puncte speciale

(doar pentru Evadaţi)

Împuşcarea adversarului 100 1
Împuşcarea coechipierului -50 0
Distrugerea ţintei 801 5

 

Rezervă un loc în arenă acum!