Joc individual:
Obiectivul este simplu: trebuie să elimini cât mai mulţi jucători din arenă, înainte ca timpul să expire. Învingător iese gladiatorul cu cel mai mare scor, care este încă activ la finalul competiţiei.
Joc pentru parteneri:
Luptând alături de partenerul tău, obiectivul este să elimini cât mai multe perechi de jucători din arenă, până la expirarea timpului. Perechea învingătoare este cea cu scorul combinat cel mai mare, având ambii parteneri în arenă la finalul competiţiei. Când unul dintre parteneri este scos din joc, cel rămas este de asemenea eliminat.
Joc pentru echipe:
Competiţia se încheie când toţi membrii unei echipe au fost eliminaţi, neexistând limită de timp.
Reguli generale
Numărul de vieţi cu care un jucător intră în arenă depinde de nivelul său. Cu cât nivelul este mai ridicat, cu atât va primi mai puţine vieţi. Când este împuşcat, jucătorul este dezactivat, pierzând o viaţă.
Când un jucător are 10 vieţi sau mai puţin, este anunţat că mai are puţine vieţi rămase („Low Lives”). Când rămâne cu 5 vieţi, este avertizat că se află în situaţie critică („Critical Lives”). Când îşi pierde toate vieţile, este anunţat că jocul s-a încheiat pentru el („Game Over”), fiind eliminat din competiţie.
Prin împuşcarea adversarilor (se aplică handicapul) şi distrugerea ţintelor, pot fi câştigate vieţi suplimentare.
Nu sunt disponibile puteri speciale. Jucătorii depind de simpla îndemânare pentru a câştiga.
Navigatorul/Gardianul nu este activ.
Un jucător este dezactivat printr-un singur foc tras de către un adversar.
Durata misiunii: Competiţiile individuale şi cele pentru parteneri durează 15 minute. Cele pentru echipe nu au limită de tip.
Vieţi:
Nivel | Vieţi iniţiale alocate | Vieţi suplimentare disponibile | |
Distrugerea ţintelor | Împuşcarea adversarului | ||
1 – Recrut | 30 | 4 | 0.25 +/- 0.04 diferenţă de nivel |
2 – Artilerist | 27 | 3 | 0.25 +/- 0.04 diferenţă de nivel |
3 – Soldat | 23 | 3 | 0.25 +/- 0.04 diferenţă de nivel |
4 – Căpitan | 20 | 2 | 0.25 +/- 0.04 diferenţă de nivel |
5 – Stăpân al Stelelor | 17 | 2 | 0.25 +/- 0.04 diferenţă de nivel |
6 – Maestru al Laserelor | 15 | 2 | 0.25 +/- 0.04 diferenţă de nivel |
7 – Elită a Laserelor | 15 | 2 | 0.25 +/- 0.04 diferenţă de nivel |
Punctaj:
Punctaj:
Ţintă Împuşcarea adversarului Împuşcarea coechipierului
801 (ţintă inamică)
651 (ţintă neutră) 100 -50